my sengal-ian 'mates'

hello manusia !!!
opppsss !!
ASSALAMUALAIKUM .....
nie haaah !!
hari nie aku nak cite pasaal
 makhluk-makluk sengal yang hidup sebumbung ngan aku sekarang nie ..
aku suka sayang diorang ... ye la ...
dah diorang nie sister2 aku sume ...
so kite start ngan yg paling tuaberumur ....


 nie nama die mastura ..
umur die ...ehem-ehem tak boleh bagi tau ...
okay laa .. hint = die tua 5 tahun dr aku ...
cari & kira sendiri lah ye ...
aku panggil die As , kdang2 cik de , kdang mummy ..
kenape mummy ?
sebab die nie mcm mak2 ...
maksud aku die caring ...
hehe ... JGN MARAH as ...


nie nama die Siti Amalia Putri ....
aku panggil kakak yaya ...
mcm biasa kadang2 tak betul ....
hehe
umor ?
utk tahun 2010 nie die 19 laaa ....
die nie teman aku utk gadoh2 ...
anak sulung mummy ...
haha ...


ini ialah nurfarah idayu ...
meras mesra di panggil dayue atau dee ...
umor sebaya ngan aku ...
tp obviously die tua dr aku ...
nie pon teman gadoh gak nie ...
haha !


this is safura ...
aku panggil pura pupu fufu ...
umor 18 gak n tua dr aku ....
haha ...

kenapa aku asyik mentioned tua dr aku ?
sebab ....
senang je answer die ...
tak lama lg kan BIRTHDAY akuu ...
haaaaa ....
don't forget to mark your calender on 15th DECEMBER okayy !!
haha !


okay laaa sal cite lain pulak ...


nmpak tak ketas2 kuning lam bulatan merah tuu ...?
haaa .. tu la masterpiece 3 org sengal dlm rumah kite org ...
sape ??
tabuleh bg tau ...
teka sendiri ...
haha !
nak tgk ape yg tertulis ??
zaaaaaaaaaaassssssssssss !!!!


sila pulas disini


-sila tekan loceng
-ini loceng


-sila tinggalkan pesanan anda di peti surat
harap maklum..
terima kasih dunia ...
-peti surat


-cctv
-segala pergerakan anda dirakam

semua benda2 kat atas tuu terjadi selepas Maghrib ...
(cam cite antu pulak)
haha ! itulah ... akibat bosan punye pasal ...
besok lusa bertambah lagi laa kot notepad2 tersebut ...
okaaayyy laaa !


TAKE CARE !
CHEERIO !!

Thank You for reading my mumbles

No comments:

Copyright 2010-2011 Pinch Me