suam

helllloooo readers ..... haihh demam tak habis lagi nieh, makin teruk teruk ada lahh, tu lah tak pegi klinik... tapi aku makan panadol active face fast ape.. based on the title aku nak cerita pasal suam ,,, ye lah , time deman nie badan rasa seram sejuk je,,, sepanjang masa berpeluk tubuh,, tubuh sapa? tubuh sendiri laaa, tak kan kambing kot. tengah seram sejuk nie rasa macam nak cari tempat suam jee, tetiba teringat tempat yang suam untuk berendam. well definitely takda dekat dengan aku lahhh, nie dekat Brastagi, Gunung berapi sibayak.. aku tak penah pegi kolam air panas lain,, nie first hot spring yang aku penah pegi,,,


 ini first dip, panas giler, adalah dalam 60-70 centigrade,
dah lama okay je, so sapa nak memutihkan badan, nak baikkan penyakit kulit,, boleh la terjn hotspring, kat malaysia pun ada kan, cuma sama ke tak je lah, pasal yang sibayak nie duduk dekat kaki gunung berapi,

haishh, masih teringat kesuaman die tuuu,. kalau time tu ada baju spare dah terjun dahh, plus time tu rushing nak sampai medan before malam... bila pulak laa dapt pegi lagi,, #kbai nak jelum kepala,,, panas yang amat niee
Thank You for reading my mumbles

No comments:

Copyright 2010-2011 Pinch Me