Helllewwww.... Evening people ! dah sampai rumah pukul 3 tadi, bertolak dari Unisel around 11.15 gitu. haihh, terima kasih kereta :) anda sangat membantu saya minggu ini, mana tak nya, last night ada presentation besar punya.... petang tu ada dengan hujan ributnya, thank God ada kereta, so tak la basah bawak barang untuk presentation tuu ,,so ada rasa bersyukur lah kat situ, ye lah, jarak hostel dengan faculty tuu bole tahan jauh jugakk,, kalau guna payung punn lencun lah. dari blog G nak pegi kat parking pun dah lencun kain, apatah lagi pegi faculty, memang lencun terus laaa, silap-silap terbang payung tuu,




maka tamat lah sudah perkhidmatan anda kepada saya di unisel, unisel je lah,, haha,.. btw, drive pagi tadi rasa macam nak drive sambil berdiri je,, lenguh badan, symptom untuk nak demam, sakit tekak, seram sejuk,, kuat kan je hati nak sampai rumah,, rasa nya kalau bertolak lagi lewat, lagi parah,,, so dengan ini saya ingin mengisytiharkan bahawa saya demam, kena hujan malam tadi kot, plus housemate pun 3 orang demam, this evening imah call pun kata dia macam nak demam... demam habis presentation kot,,, well agak berpuas hati jugak lah dengan marks yang dapat. mana tak nya, the day before presentation tuu , otak blank terus,

so sekarang nie sakit tekak, suara pun ala-ala manja je, cerita pasal demam, dulu 3weeks before masuk foundation aku ada demam sikit. demam biasa je, pastu ada laaa satu pagi nie, nak solat subuh, so pegi la bathroom nak amik wuduk, tengah amik wuduk tuu , tetiba rasa macam penat je, rasa tak larat, mata pun makin blur, so aku pun cepat-cepatlah basuh dahi, telinga, tutup pili, andddddd pooooffffffff...., jatuh... so dengan mata tak nampak, aku meraba-raba je keluar bilik air,, pegi family hall, mama ada kat situ at that time. panic lah kejap mama time tu,,, KAN ? haha, pastu aku pegi kat katil, sambung tido ,,, hewhew,, tu je.. tapi impact dari jatuh kat bilik air tuu, dah buat kan tulang coccyx aku sakit,, bila nak bangun dari baring je mesti sakit, bila duduk atas lantai je mesti sakit,, ada lah kot 5 bulan jugak sakit kat situ ,, sekarang dah tak rasa apa dahh,,


haaa ni lah tulang coccyx, ataupun ekor manusia, manusia pun ada ekor okay, cuma dia tak lah terkeluar macam ekor haiwan ,,, :p
Thank You for reading my mumbles

No comments:

Copyright 2010-2011 Pinch Me