nostalgia, hewhew

tetiba ada rasa rindu pulak zaman 'muda-muda' dulu, cewahhh,.. haha. dah dekat 3tahun kot aku tinggal zaman uniform sekolah nie . haihh, sumpah rindu ! 

gambar nie time waktu jamuan 5Sc.. banyak pulak tanduk rusa yang tumbuh.. haha, ada jugak laa muka-muka yang memang aku tak jumpa since after spm, mana menghilang ntah,.. Al-Fatihah kepada arwah Farid.
 nie pulak time Physics Exhibition 2009, Sir Lee memang buat Physics Exhibition, every year mesti ada. tu projek aku, 'Green Tower', 'F-22', 'rubber damping'.. setiap project tu mesti ada modifoed sikit dari yang asal. lepas tu kena terangkan kat orang students and guru yang menyinggah kat meja kita orang,
buat sendiri okay ! polisterine sangat lah diperlukan.. 3 keping polisterine besar aku beli, time tu takda licence kereta lagi, so usung dengan motor okay, memang taklah aku yang nak bawak motor, aku pegang polisterine tuu , dan rasa macam Superman pulak, nasib tak patah je, haha, itu projek form 5, waktu form 4 aku buat project pasal refraction, lagi best pasal ada guna air, refraction kan pembiasan,  so in order nak bagi nampak realistic, aku bawak ikan kap jepun, haha, puas aku minta kat mama nak guna ikan tu, bila dia bagi je, apa lagi aku pun amik net tangkap sekor dari kolam.. esoknya, memang tak terkejut lah pulak kan Sir Lee, bila tengok aku bawak ikan betul, al maklumlah nak bagi nampak realistic, kang kalau lukis je refraction tu, memang bosan lah.. haha, tapi yang tu takda gambar,, suppose ada, tapi hilang pulak album tuu, ikan dia pun dah almarhum dah, kolam tu pun dah diganti dengan ikan yang lain,,

banyak lagi gambar aku dari sekolah rendah sampai secondary school, tapi rajin lah pulak kan aku nak scan, time tu digital camera pun tak berapa fofuler lagi , kalau ada pun mana aku nak cekau duit nak beli ye dop?


nie lah last aku jumpa dorang, itu pun tak semua ada, yang mana form6 tuu, tak berjumpalah, dorang sekolah, time nie buat bbq kat lata, haa, memang best, tak penah-penah aku pegi lata without family aku, ini dapat pegi pasal member :) coolio kot, haha, ayam sembelit bagai,..

aku dok kelebek hd aku, nak cari gambar 'sotong kering'. tapi tak berjumpa lah pulak kan, HILANG ! ada satu aku jumpa gambar , haha, time tu pegi tengok movie nur kasih okay, time pegi aku angkut 3 org je including aku, bila balik, aku sumbat 8 orang okay dalam kereta including aku jugak, memang macam pendatang okay condition dalam kereta aku.  aku lah driver nya,, haha, sumpah kelakar time tuu, memang orang dekat McD pandang pelik je time tuu, walaupun malu , terpaksalah enn tebal kan muka, buat poker face -_________________-


dua orang yang tertinggal tu lagi malu, aku faham perasaan korang -__________- lepas tu stop jap kat depan starbuck, nak susun 6 orang kat belakang, ye lah aku bukan bawak mpv, kembara je pun, aku dah tentu kat driver seat, sebelah aku ada sorang, lagi 6 orang kat belakang tuu, haiihh , memang macam sardin sotong kering lahh, otw nak balik tu boleh pulak terbumped into abah dengan mama, haha.. haihh, balik tuu abah tanya berapa orang aku sumbat, hewhew,

p/s: rindu okengg ! haiahh macam-macam u olls :p



Thank You for reading my mumbles

No comments:

Copyright 2010-2011 Pinch Me