my Quote

"Let the time do the job"

nie la quote kesukaan aku, actually quote nie aku buat sendiri,dah lama dah, dari pertengahan 2011 lagi, aku try jugak google quote nie, kot kot lah ada sapa-sapa punya quote, tapi takde pun , so dengan ini aku nak merasmi kan lah quote nie sebagai quote aku ,,

(Fatini Che Had, Let the time do the job, 2012)

maksud quote nie, lebih kurang macam nie , 'bila sampai masanya untuk benda tu terjadi, maka akan jadi, setiap benda ada masa-masa yang sesuai untuk terjadi. so, bila kita tunggu sesuatu benda untuk terjadi tu, jangan lah nak berharap sangat, ada lambat ada cepat :) biar masa yang menentukannya.'

wait and see je lah untuk semua benda bila kita dah usaha betul-betul kan :)
Thank You for reading my mumbles

No comments:

Copyright 2010-2011 Pinch Me