-facebook-

So facebook saya not available sekarang, kita tengok berapa lama. cerita dia hari tu deactivate facebook. tapi dah activate balik. masalah dia sekarang, facebook tu invisible =='', setting apa semua tak de ubah pun, so it's facebook's technical problem I guess.

yang best nya, saya bole nampak SEMUA activity friends dalam tu, tapi tak da sapa pun bole nampak saya,
saya bole komen, like gambar, status, buat status, post link 9gag, tapi sapa pun takkan nampak, noti pun dorang takkan dapat. waktu tak sedar lagi hari tu, hampir semua status kawan2 lah saya komen, status sepupu, tapi semua tak bereply, hati cakap, 'amboi, baru deactivate berapa hari je pun, semua dah tanak cakap dgn aku.hemm, k' haha, dua hari lepas dah buat report dekat FAQ, dekat bug dia, tapi mmg tak lah kan nak terus dapat apa2 reaction. ramai suggest buat account baru, hemm, malas nak buat, sayang account nie.

HAHA, awak-awak semua tak nampak saya, tapi saya boleh nampak awak-awak semua. so sekarang saya jadi silent stalker lah pulak. haha, since dah bagi tahu nie, da tak jadi silent kot. haha

definisi stalking by liam neeson, haha, ayat yang atas lah, 

yesssss, i can see you ! ALL of you, HAHA,, eh saya kan dah memang stalker.

yang tak bestnya, SEMUA album dengan video dalam tu takda ! HILANG ! mana pergi tak tahu, bila baca dkt FAQ, dia kata sometimes mmg jadi mcm tu, sebab buat maintenance, tunggu a few hours. tapi sekarang dah berhari-hari kak oi. banyak kot album dalam tu, banyak jugak yang takda backup dalam HD. album sekolah, foundation, holiday, family, banyak lah, sampai tak ingat, yang tahu BANYAK. haih, sayang sungguh. kenangan tu,,,


so buka facebook pun tak buat apa, baca notis2 penting la banyak, obviously la stalk jugak sikit, hahha.
oleh itu, saya hanya boleh dihubungi di Twitter dan handphone sajaaa buat masa nie, blog pun bole. emel serta skype jarang sekali lah yea nak buka, bila perlu je,, kalau sampai raya pun still invisible, buat account baru lah kot. nak communicate susah, especially bila dalam group page. kena pulak benda2 urgent, penting. itu major reason dia.

So FACEBOOK, pleaseeeee, return in back, make it visible and normal like usual, I don't care if my profile get the hideous timeline look.. Barter System ? maybe ? haha, I know Facebook wont read. so, HAHA..

kbai. luka kaki kembali berdarah, sakit pulak -.-
Thank You for reading my mumbles

No comments:

Copyright 2010-2011 Pinch Me