whatttttt ?

batuk tak habis lagi ,, eczema pulak naik ,, amenda pulak lahh aku salah buat kali nie ,, Ezerra, my daily cream now .. tergaru-garu kat celah-celah jari, pasal panas sangat kot,, unisel , what did you expect ? hot weather as usual lahh ,, gatal-gatal dekat left wrist tu pun kadang-kadang ada ... memang takkan hilang gatal-gatal nie ,, radang kulit ,, allergy ,, dalam family aku , sapa yang takda radang paru-paru , dia mesti ada radang kulit , sapa yang takda radang kulit , dia mesti ada radang paru-paru ,,sapa yang takda dua-dua ,, bersyukur lah !  it;s a genetic disease .. so aku ada radang kulit,.. kulit orang kaya bohh , gelang biasa-biasa tak bole pakai ,, kena emas, atau silver je okay ,, pin keronsang yang pakai kat tudung tu pun emas ,, tapi sekarang aku pakai yang biasa je , pasal yang emas tuu ada loose sikit ,, so dekat tengkuk aku ada gatal-gatal sikit ,,, so gatal-gatal kulit nie dah biasa bagi aku ,, tapi bila gatal dia luar biasa sikit ,, haaa risau la jugak ,, sapa tak risau oiii , health is important kan ..
btw, sekarang masih lagi tak rasa nak makan , tak rasa nak makan nasi lahh , mood masih lagi tak lalu nak makan ,,, last sem 2 minggu tak lalu makan , turun 3kg, tak sampai dua minggu , hampir laaa, tapi okay ape ,, terima kasih laa sebab aku ada housemate yang caring , so dorang yang ingatkan aku , and cuba sampai aku makan ,, hehh , rasanya if aku sorang ke kat rumah , aku makan ikut dan je, silap-silap lupa nak makan ,, hewhew


haha , hari nie seharian kat hostel , dorang yang lain pegi Kuala Selangor ,, nehh , I don't feel like going anywhere , so I just stay home.. well at hostel lah.. doing some laundry ,, settle something with someone , thinking about article review, watching himym ,, haha , kan dah habis satu season ,, well i'm imagining myself in that drama ya know ,, HAHA.. stop dreaming laaa ,, belajar dulu mak jemah oiii ,,

sekarang tengah download detective conan punya movie ,, movie 1st dahh , continue to next ... btw , hujan lebat ,, ada lightning and thunder ... haha, melompat la jap masuk bilik yaya .. haha.... payung kan yaya jap tadi ,, pasal lubang kat balkoni tersumbat ,, karang banjir pulak, kena hujan sikit ,,, phewww sejuk menggeletar ,, jangan demam lagi sude ,, this is not a good time untuk demam-demam ,,

haha , sedih macam mana punn, aku tetap senyum ,,sakit hati macam mana pun aku tetap senyum ,, sebab that is the thing yang boleh aku reduce all the sorrow ... sakit macam mana pun aku cuba senyum.. marah macam mana pun aku cuba senyum,, i guess that is the definition of strong-hearted.. or happy go lucky .. tapi kalau aku diam je , tak cakap apa2 ,, haaa itu kena be careful.. itu tanda aku bakal mengamuk ,, sapa yang kenal aku , tahu lahh ,, silap tegur , aku boleh sound direct je ,, walaupun bukan anda pesalahnya ,, tapi aku cuba untuk tidak mengamuk ,, dah lama dah aku tak mengamuk nie..

btw, itew rindu rumah ,,, next week by hook or by crook kena balik kajang ,, tak dapat rumah perak , rumah kajang pun jadi lewww ,,, balik rumah dapat tengok tv, get together denagn family, although not with all family member , but I have family :) haha, dah 3minggu tak jumpa si kembang ,, rindu nak nyanyi buai laju-laju ,, actually I am not a kids-lover, tapi budak-budak nie my blood my flesh ,, so aku sayang , kalau budak-budak lain yang aku tak kenal, tetiba datang nak manja2 , nak je aku cepuk.. pergi menggesek kat orang lain lahh , bila ada budak2 mana entah datang duduk menggesek kat aku ,, nak je aku cepuk , tapi mana boleh nak pukul anak orang ,,no good, no good, haha, terpaksa layan kan ,, atau pun buat dunno lagiii ,, kalau aku layan secara ikhlas tuu kira miracle laahh !

well , i am not a friendly person ,, dengan orang yang aku tak kenal , aku diam buat dunno je , aku memang takkan approach orang dulu as in tegur orang ,, you want me to talk to you ? you come and talk to me ,, then baru laa aku nak bual ,, well maybe orang nak kata itu sombong ,, well , that is me ,, that how I roll ,, it's AWESOME .. HAHA .. aku nak tegur orang dulu ? memang tak lah ,, haha .. tapi dengan old folks l reconsider lahh , tak kan nak buat bodo je ,, itu tak hormat namanyaa ..

p/s : life always with ups and downs , but I always smile :) walaupun tak banyak membantu .. hewhew ..
I think I am Ted Mosby in female version ,, hewhew .. hati mau kental bro, kann?,, ==' mende laa aku merepek nie ..

"The bad things in life open your eyes to the good things you weren’t paying attention to before."
Thank You for reading my mumbles

No comments:

Copyright 2010-2011 Pinch Me