Sumpahan Kum Kum

done watching this movie with Izzah and Kakak Yaya. in my room. on my bed. hah! great!.repeat, in my room on my bed. haih. now i'm scared to sleep. am I ? yess.. i know i am torturing myself. but I think it is a great relief, well I had a hectic and rough week. I couldn't go back this weekend. so this is how i entertain myself by watching besides cleaning my room. next thing to do is reading ,haha , really ?

when it comes to the ghost part, I close my eyes a bit. and make a peace in front of my eyes to narrower the eyesight .. haha , so what is the point of watching horror movie without looking at the ghost. simple answer, SCARED. yes me scared of the ghost. plus tiap kali nak sampai babak seram, cepat-cepat tarik tangan, kepala izzah. haha. ataupun pejam mata then buat peace sign depan mata, tak pun sorok kepala belakang badan dia.but then ada la sikit babak kelakarnya dalam movie nie, for us lah. orang lain tak tahu lah ada ke tidak rasa kelakar nya, if..... you know what i mean. haha *takda kena mengena. tapi babak nak menyakit kan jantung dia quite okay lah. dalam dok tak nak menjerit, termenjerit jugak, mak jemah terkejut lah, anjat boboi. Astaghfirullahalazim.... well nasib baiklah takda sakit jantung ke apa. dah habis tengok cerita tu dalam keadaan masih bernyawa. thumbs up lah untuk cerita nie. i give you 8.0 out of 10. so tengok cerita nie sambil makan bytes, oh my baby bytes. dah lama tak makan awak, asyik makan little chocettes je.chocettes time out, auumm...

btw, kak ana dengan abah selalu emphasized on this, "if takut hantu, then kenapa tengok cerita hantu? tapi takut, tapi tengok jugak." and my answer would be like this "entah, memang la takut, but then ada rasa nak tengok," ehihi, then nak pegi dapur sorang-sorang pun takut. dry kitchen okay lagi, if wet kitchen kena minta mama tolong teman.

hemmphh, dah lama tak tengok movie sesama, busy manjang. now, it loosen a bit. but it will come back soon. really soon...

so , tootles ! may you have a great day ahead !

p/s: i think i've been repeating that song more than two hundred times ! (a dream is a wish your heart makes) =='
Thank You for reading my mumbles

No comments:

Copyright 2010-2011 Pinch Me