places in Malaysia that I have never been there, but I really wanted to go.

see the title there ? haaa, so I'll tell you lah the places in Malaysia that I have never been there. I'll make sure one day I will go ..

1. Sabah, Sarawak, WP Labuan- well, tiga negeri nie adalah negeri-negeri yang aku tak penah pegi lagi..pasal dia duduk kat Borneo kot. mama abah tak penah bawak :p TAPI nanti nak pegi jugak ..

2. Perak - heh, this is my state, tapi still ada tempat yang aku tak sampai lagi tau, which is Teleuk Intan, haaa, aku nak pegi Menara Condong nieee,,

3. Kedah - nie memang selalu lah pegi, dah sah-sah dekat sempadan Kedah dah hometown aku, aku nak pegi Candi Lembah Bujang dan Gunung Jerai . Lagi satu, nie hah , Gunung Mat Cincang ... Langkawi aku dah sampai ,, tapi waktu tu aku kecik lagi...






4. Johor - penah sampai, tapi sampai dekat daerah Muar je laaa,, aku teringin nak pegi dekat nie hah Tanjung Piai,  "Southern most Tip of Mainland Asia"



5. Penang - pun selalu pergi ... tapi aku tak penah sampai Bukit Bendera ... teringin nak naik tram tuu , haha



6. Perlis - selalu jugak, tapi aku tak tau mana tempat lagi yang aku belum pegi .. Gua Kelam dahhh ,,, Taman Ular, Sg Batu Pahat kot ,, teringin pulak ,,



7. Selangor - haha, negeri yang aku belajar sekarang... ayat yang lebih tepat 'tempat' ... aku nak sangat pergi Broga Hills, Muzium Tapak Jugra .



8. Negeri Sembilan - 
9. Melaka - emmmm, nak pegi Kubur Hang Tuah. Perigi Hang Tuah dah pegi, A Famosa, Kota Belanda pun dah pegii,, haaaa, A Famosa Water World !



10. Kelantan - hmmm,, negeri cik siti wan kembang nie, dah lama aku tak jejak, tak singgah ... nak pegi mana ye sini ? Sungai Golok mungkin ? Pantai Cahaya Bulan kot ... suwik gittew nama ,,haha



11. Terengganu - hmmm, Teng Jia Lou nie aku dah tavel dari atas sampai bawah ,, tapi aku tak jugak sampai ke Tasik Kenyir lagi ,,

12. Pahang - pahang nie ,,, aku teringin nak pegi Tioman,, haih, buat snorkelling .. lama dah tak snorkelling ,, lepas tu nak pegi Cameron Highland ,,, Genting pun nak pegi jugak pasal tak penah sampai puncak die.hewhew..





maka nie laaah tempat dekat Malaysia yang aku nak pegi ,, sekian terima kasih ... '=='

Thank You for reading my mumbles

No comments:

Copyright 2010-2011 Pinch Me