my loverrrrrrr

I miss gummy bear sooooooo much ! this is my gummy bear ....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

this is gummy bear to be *kot

 macam hamster pun ada ,,, tapi soooomeeellll , takpe ,, btw, semalam baca blog kak ana , dia ada update cerita pasal Aiesyah,, my si kembang ,,, ada lah cerita pasal si kembang tu dah pandai bercakap ... HAHA aku dapat bayangkan si kembang tu cakap dengan bahasa melayu BAKU die tuu ,, hai comel la awak nie ,,,
"waaaaa banunan, titinyaaaaa !" < dengan suara kagum dia tu ,,, ehiks !


btw, waktu balik hari tuuu , aku sampai je rumah , si fathi a.k.a abang ultraman kita tu datang dok melekat kat aku ,, dia tengok je aku makan ,,, haha,  bila tanya rindu ke ? dia jawab tak ,,, tapi dia tengok orang makan macam dah lama tak jumpa ,,, rindu lettew , ehiks ! mengaku je la abang ngah oiiii ...

ohh, ni la lukisan yang faris lukis tuu ,,, dapat bintang u ollss ,, satu je ,,, besar benor ikan mas dia ,, HAHA


ini pulak gambar buah dengan sayur ,, yang aku kenal buah durian tuu je ,, ce tengok buah durian tuu ,, pelik benor isi nyaa ,, yang merah belah kiri tu apple kot ,,, yang warna kuning dua tuu dengan hijau bertangkai in the middle tuu , mungkin pisang atau papaya kot ... mak jemah tak dapat nak interpret laaa buah dengan sayur-sayur nie,,,, yang nie tak dapat bintang , dapat A ..

well. i wonder mana pegi aku punya lukisan time sekolah rendah dulu ,, entah entah mine worst than faris's ,,, haha ...

Thank You for reading my mumbles

No comments:

Copyright 2010-2011 Pinch Me