hellewwwwww,, waaaa, tetiba hari rasa macam nak tulissssss je ..dah lama kot tak buat post pepanjang , khenn, khenn ? so it's been 5 days huh, 5 days of my holiday ,,, haih break aku seminggu je ,, dah la inform lewat ,, bakor chancellery kang ,, hmm, assignment aku ada 4, mengikut perkiraan lah .. satu dah siap which is mandarin ,,,, haha nasib baik mandarin pun senang jee , buat no je ,, haha 1 until 100 :p ... cewahhh, rasa macam dah terrer pulakk ,, ==' btw, aku nie dari haritu lagi ingat nak edit blog nie balik ,, tapi tak jugak teredit ,, bukan apa , saja nak ubah feng shui blog nie, kasi dapat ong maaaa ! kan Chinese New Year nie ,, water dragon year pulak tuu.. so , nak letak background naga kah ? HAH, aku nie suka stripe jep , or mende yang abstract,.. hmm , kalau aku rajin aku modified la blog buruk niee , 

btw, abang aku pinjamkan dia punya hard disk , dia suruh aku copy movie yang aku nakk ,, haaaa, apa lagi , tak melompat pulak en kita kesana kemari ,, more than 200gb lah jugak aku kutip movie dia ,,


makna kata tinggal 300gb lebih jee .. nasib baik hd tu 1tb.. tu pun aku tak susun , tak edit lagi ,, kot kot aku ada tercopy movie yang meme dah ada dalam tu enn ,,rajin lah pulak aku nak masuk buat, ada 100 lebih kot ,, banyak pulak lah kan masa aku nak tengok seme tuu , meme tak lahh , movie yang dok ada tu pun tak tertengok ..

see , i got baby ,, haha , baby Nisrina ,, cepat-cepat besar okehh ,, aku time aku pangku dia nie, tangan aku dah prepare handphone , so that if she smiles, aku sempat amek gambar ,, so, aku pun panggil lah nama dia ,, tetiba dia senyum ,,, aawawawaw .. so adorable :)



and i was playing with my sister's camera , and i found these pictures :D
it's gummy bear .. she was 7 month kot, if i'm not mistaken ,, LOL , dok main raga, last-last tersangkut ... comell awawwawaw :D  lihatlah rambut ala-ala tupai tuu ,, hewhew , nasib baik sekarang dah panjang, nampak lah feminine sikit :p



actually, aku nie tengah melayan 9gag, terjumpa pulak post nie ,
so which one are you ? well, aku bukan lah nak meninggi diri , tapi what to do kan , bila aku drive , tangan aku kat bahagian kuning tuu , so terbuktilah aku nie meme a race car driver ,, hewhew , in fact , I AM , haha, dalam Need For Speed lahh , aku pun dah lupa berapa kali ulang dah game tuu ,


btw, heh , btw lagi , berapa banyak btw daaa, tak kesah lahh, tadi aku pegi Hospital Kulim, bukan melawat sape punn , pegi teman kakak aku buat check up, al maklumlah orang baru lepas bersalin, kenalah buat check up.. oke berbalik pada cerita tadi , aku adalah ternampak this Indian guy, ouch ! luka terSAGAT kat jalan , dekat dada and dekat dagu dia, TSSSTTT , macam nak pengsan kejap lah aku tengok , bukan dia yang nak pengsan , it's me yang rasa nak pengsan, aku rasa macam dapat 'merasa' kepedihan sagat tuu ,,, dengan darah lagi, aku nie lemah sikit bab darah-darah nie ,,,ewwww, bukan apa, ada rasa geli dan takut menghantui,, hewhew

p/s: time aku nak update blog lahh , ada yang skype la, itu la ini lahh ,,
tapi tak pe aku kan baik *cough, eh orang baik tak mengaku dia baik kan ,
so aku nie jahat lah ? tapi kalau jahat mesti aku dah bunuh orang kan, hewhew
PESHIUNNG ! PESHIUNNG !

p/p/s: tangan bau belacan lahh , meh cium bau :p

Thank You for reading my mumbles

No comments:

Copyright 2010-2011 Pinch Me